Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nedá mně to nedá. Zaujalo mne autorovo představení sebe sama. "Nemyslím , že mám komunistické smýšlení , ale....."

Dlouholetá zkušenost hovoří - když se člověk apriori vědomě či nevědomě od něčeho distancuje , omlouvá , trochu zbytečně zdůrazňuje - většinou opak je pravdou. Když policajt zastaví řidiče kvůli nesvítícímu světlu a ten mu hned v první větě tvrdí : já nepil, obvykle nafouká.....:-)

0 0
možnosti
Foto

V 6 .05 hod byl v TV šot s pravým , nefalšovaným hrdinou , ruským (sovětským) separatistou (osvoboditelem). Byl opravdový , autentický . Borec mluvil rusky. Důležitý a povšimnutí hodný je však obsah.

Jde o jakéhosi zadržovaného žurnalistu. Bojovník-separatista suverénně pravil :

Novinář píše nepravdivě, překrucuje. Tak jsme ho zadrželi a vedeme s ním pohovory.

Hm. Skoro není co dodat.Rv

0 0
možnosti

sranda, no. Ukrajinska vlada obsadila ukrajinska mesta. To je psina. Ceska vlada obsadila Brdy. cha cha cha

0 0
možnosti

..... ;-D;-D;-D neuvěřitelné ! Ale taková už je robota profesionálních žurnalistů, - pobavit čtenáře a totálně sám sebe zesměšnit !

3 0
možnosti

J35a33n 67K63o69t98t26a71s

23. 4. 2014 23:19

Jo, jo - pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí...;-)

0 0
možnosti
Foto

Zrovna jsem to četl a 3x, jestli jsem to pochopil. Dokonce bylo v titulku, že "slaví první úspěch". A pak bylo napsané, že podle agentury AP se ve městě žádní separatisté nenacházejí.

1 0
možnosti
Foto

I to byl uspech, ze v tech starych automobilech tam vubc dojeli.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 221
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1342x
Psychologie je mým celoživotním koníčkem a v současnosti se stává i mojí prací. A tak bych se s vámi rád podělil o pár poznatků, které by vám v životě mohli pomoci se zklidnit a uvolnit.

Seznam rubrik